ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΙΑΤΟ - 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Ανήκει στο Επιμελητηριακών Εκλογών Κορινθίας 2024

Βερδές Κωνσταντίνος

Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Μηχανικός – Επιχειρηματίας

Γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα και μεγάλωσε στο Ναύπλιο. Ο πατέρας του Παναγιώτης Βερδές (Μηχανικός και Εργολήπτης Δημοσιών Έργων) κατάγεται από το Χιλιομόδι και η μητέρα του Σοφία Βερδέ (Νηπιαγωγός) από το Ναύπλιο.

Σπούδασε Τοπογράφος Μηχανικός στο ΑΠΘ από το 1995-2001. Από το 1998 έως το 2008 εργάστηκε σε πολλές δεκάδες νευραλγικά projects τόσο ως Μελετητής, ή Κατασκευαστής, Σύμβουλος Μηχανικός και επικεφαλής 3Δ σχεδίασης με ειδίκευση στην Οδοποιία, τα Υδραυλικά Έργα, τις Τοπογραφικές Αποτυπώσεις και τα GIS, τους Χ.Υ.Τ.Α και τα Ενεργειακά.

Το 2008 συνίδρυσε και είναι έκτοτε Διευθύνων Σύμβουλος στην εταιρεία KAΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΒΕΡΔΕ ΑΕΒΕ στο Χιλιομόδι.

Η εταιρεία του κατοχύρωσε και εγκαθίδρυσε ευρασιτεχνία-πατέντα σε 50 χώρες.

Η τεχνολογία που εδραίωσε σε παγκόσμιο επίπεδο, βελτίωσε, επέκτεινε και εξέλιξε τον καλύτερα πουλημένο γρίφο στην ιστορία της ανθρωπότητας, γνωστό ως κύβο Ρούμπικ. Επίσης, κατοχύρωσε δεκάδες Βιομηχανικά Σχέδια σε παγκόσμιο επίπεδο.

Υλοποίησε σε βιομηχανική κλίμακα στην Ελλάδα (MADE IN GREECE) μια επαναστατική σειρά με περιστρεφόμενους κύβους με την κατοχυρωμένη επίσης εμπορική ονομασία V-CUBE, ενώ παράλληλα σχεδίασε και την εταιρική ταυτότητα. Δημιούργησε με την ομάδα του και τη συσκευασία των προϊόντων, η οποία κέρδισε και διακρίθηκε σε παγκόσμιας εμβέλειας Διαγωνισμούς (Pentawards, International Creativity Awards κ.α.).

Οι κύβοι προωθήθηκαν και τοποθετήθηκαν σε ράφια καταστημάτων, εμπορικών κέντρων και αλυσίδων σε 30+ χώρες μέσω κλασικών δικτύων διανομής και έχουν φτάσει σε 118 χώρες μέσω διαδικτύου. Είναι το ελληνικό παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιστορία (πάνω από 3 εκατομμύρια αντικείμενα).
Σχεδίασε και πραγματοποίησε με επιτυχία περισσότερες από 50 εμπορικές εκθέσεις στην ΕΕ, τις ΗΠΑ και την Ασία.

Είναι Expert σε όλες τις διαδικασίες εξαγωγών και εισαγωγών σε πέντε ηπείρους, διά θαλάσσης, οδικώς και διά αέρος.

Έχει αναπτύξει 4 επιτραπέζια παιχνίδια και έχει ιδρύσει και διαχειριστεί την ανάπτυξη του e-shop gamesuniverse.gr, αλλά και υλοποιήσει επιτυχώς καμπάνιες crowdfunding.

Έχει κερδίσει πολλαπλά εθνικά και διεθνή Χρυσά Βραβεία Έρευνας και Ανάπτυξης και Χρυσά/Πλατινένια Βραβεία Πωλήσεων στα Toys Awards Greece 2023.

Τιμήθηκε δύο φορές (2013 & 2015) στο Fortune’s “40 under 40 in Greece”, που επιβραβεύει επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών.

Η εταιρεία του ονομάστηκε Top Export Greek Start-up το 2013 και National Champion στα European Business Awards 2013, προσελκύοντας κορυφαία ταλέντα και συνεργασίες.

Έχει συντάξει, διαγωνιστεί και υλοποιήσει με επιτυχία 7 ΕΣΠΑ, 2 Horizon και 2 Ερευνητικά Έργα, με αρκετά απο αυτά να εχουν διακριθεί ως Best Practice απο τις αρμόδιες Αρχές.

Έχει παρακολουθήσει εκτενή σεμινάρια και εκπαιδευτεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη, την χρηματοοικονομική μοντελοποίηση, τον προϋπολογισμό και τις προβλέψεις, την εταιρική στρατηγική και την σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων. Έχει αρκετές γνώσεις στην παραγωγή και επεξεργασία βίντεο, το graphic design, τον τρισδιάστατο σχεδιασμό και εκπαιδεύτηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης στην χρήση GPS.

Τα hobbies του είναι το Τρίαθλο, η μαγειρική, το τραγούδι, οι γρίφοι και η σύνθεση video.

Κατεβαίνει υποψήφιος και διεκδικεί την εκλογή του στο Επιμελητήριο Κορινθίας με τον συνδυασμό Κορινθιακό Επιχειρείν, γιατί πιστεύει ότι ο Θάνος Δούρος, τον οποίο θαυμάζει και στηρίζει, έχει την τεχνική κατάρτιση, την εμπειρία, την όρεξη, αλλά και το όραμα να αλλάξει το Επιμελητήριο και να το μετατρέψει σε κόμβο καινοτομικής επιχειρηματικότητας και να βοηθήσει ουσιαστικά και σε βάθος όλους τους Κορίνθιους επιχειρηματίες.

Θέλει να συνδράμει στο όραμα του Θάνου Δούρου και να βελτιώσει τόσο τις δομές και τη λειτουργία του Επιμελητηρίου, όσο και την προσέγγισή του στους νέους αλλά και στους εδραιωμένους επιχειρηματίες, καθιστώντας το έναν σύγχρονο αρωγό τους.